Friday 4 November 2011

Cobaan Sebelum Hari Raya AidilAdha

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia

semua sedia maklum pada Ahad ini Seluruh Umat Islam akan menyambut

Hari Raya Aidiladha

pada tahun nie aku akan menyambut di kampung aku di Perak

biasa la kebanyakan sedara mara akan berkumpul pada hari raya

tahun nie mama aku nak buat lemang jugak tapi nasib aku baik la

sebab mama aku buat lemang tapi bukan dibakar tapi direbus

resepi nenek aku

nama lemang nie lemang kecoh

hahaha

jgn tanya aku macam mana nama tu terhasil

hanya arwaah nenek aku je yang tau

tahun nie pon tak de pakai baju melayu

pakai t- shirt biasa je

dah berapa tahun aku tak pakai baju melayu lengkap

nak dekat 5 tahun jugak la

bukan aku tak nak pakai tapi semua pon tau kan yg baju melayu nie kalau pakai lama2

panas

sangat panas

tapi raya tahun depan aku nak pakai baju melayu yang lengkap

itu azam aku

hahahaha

erm....

tahun nie mungkin raya qurban akan aku sambut sedang2 je

tiba2 je tak sihat, esok dah la nak balik kg

memang cobaan betul la..

ok lah tu aje aku nak merepek

semoga raya aidiladha tahun nie akan menjadi meriah

assalamualaikum..
^_^

No comments:

Post a Comment